zaterdag 21 februari 2015

Noor-Challenge

Op de blog van Noor-design start er iedere maand een challenge. Ik heb daar nu al 4 keer aan meegedaan, helaas nog niet gewonnen, maar dat is niet zo erg, want ik heb er wel veel van geleerd. Ik maak al langer kaarten, maar tot voor kort alleen kerstkaarten, tot ik vorig jaar juni een cuttlebug kocht en er allerlei mallen in huis kwamen, er ging een wereld voor me open.
Hier onder zal ik foto's plaatsen van die vier challenges.

                                                           Dit is de kadootjes kaart


                                                         Challenge met thema "herfst"


                                                     "          De "trapjeskaart




                                             De kaart met doosje erin met waxinelichtjes




1 opmerking: