vrijdag 20 maart 2015

Dutchdoobadoo sketch it challenge maart 2015

DDB sketch it challenge

Bij Dutchdoobaddoo werd voor de tweede keer en sketch it challenge georganiseerd en ik heb daar voor het eerst aan meegedaan.


Deze sketch was de handleiding voor het maken van de kaart. Het is de bedoeling dat je deze verdeling aanhoud. De shape art label had ik al in huis. Ik had meteen een excuus om het Spring blok, size 15 x 30 cm aan te schaffen. Het plaatje van de fiets komt uit een knipvel van Hobbyvoordelig in Delft. Er stonden nog meer fiets met bloemen plaatjes op, daar wil ik nog een ATC kaartjes mee maken.
Voor deze kaart heb ik al mijn blaadjes mallen van Joy uit de kast gehaald en de rol bloemetjes (ben gek op die bloemetjes).
Vervolgens alles uitgeknipt, hier en daar ruwe randen gemaakt en alles afgewerkt met Distress Ink, pumic stone (grijs) en faded jeans (blauw).
En klaar was Kees..... uh Yvonne bedoel ik.








Een gedeelte van de gebruikte materialen:

Paper bloc - Spring   Paper bloc - Floral (groen)      Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Notebook        Cutting mal - Vintage Flourishes - Blad 1
vintage knipvel hv096 bicycleCutting & Embossing mal - Roll up - Roses 2  Cutting mal - Vintage Flourishes - Blad 2Cutting mal - Floral Flourishes - Blad     Cutting & Embossing mal - Roll up - Roses 1                                                        Clear stamp - Floral Pattern ENG        

      

1 opmerking:

  1. Hij is prachtig!!
    Ook leuk gedaan zo met de foto's erbij van de producten die je gebruikt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen