zondag 11 oktober 2015

byMarleen Patroon challenge

byMarleen Patroon Challenge

Marleen maakt niet alleen mooie kaarten, maar ook mooie patronen voor kaarten. Je mocht zelf een patroon uitkiezen. Nou daar hoefde ik niet lang over te denken, de boomstam natuurlijk, zo schattig. Het malletje van de vos had ik nog niet zo lang, kon ik hem lekker uitproberen. Lekker wat bomen erbij, zodat het boomhuisje lekker in het bos staat.
Was wel even puzzelen hoe het patroon in elkaar zat, maar ik ben reuze blij met het resultaat.
Als ik er tijd voor heb ga ik de lantaarn ook nog maken.

Ben je ook benieuwd naar haar patronen kijk dan hier even patronen







Wat heb ik gebruikt van Marianne Design:
- mal van de vos COL1355
- mal van de  egel COL1368
- klavertje vier kom van de berenmal COL 1377
- mal dennenboom LR0370
- mal brede spar LR0379
- mal smalle spar LR0378
- stempel oost, west, thuis best komt van project nl PL1505

2 opmerkingen:

  1. Hij is echt heel leuk geworden, echt mos uit de tuin?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is echt prachtig geworden Yvonne!
    Heerlijk dat je gelijk aan de knutsel kon met jou nieuwe vosjes-mal, niets heerlijker dan met nieuwe materialen aan de slag gaan. Geweldig leuk dat je ook diverse boompjes om de boomstam hebt gezet en met het mos erbij is het net echt! Alsof je het zo in het bos hebt gevonden en mee hebt genomen.
    Ook de stempel op de voordeur past er perfect bij!
    Gezellig dat je meedoet met de 'Patroon challenge' op mijn blog.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen