donderdag 15 oktober 2015

Voorbeeld kaart Marianne Design challenge #138

MD Challenge #138, maak 2 kaartjes van 10 x 10 cm, ze mogen hetzelfde zijn, maar ook helemaal verschillend.


Deze keer ben ik geen deelnemer aan de challenge, maar mag ik een voorbeeld maken als gastdesigner, voor de allereerste keer.Vind dat superleuk en spannend.

Zoals altijd loop ik altijd een paar dagen te "broeden". Er gaat van alles door mijn hoofd, welke kleuren ga ik gebruiken, welke mallen/stempels enz. Ben begonnen aan een kaart, maar halverwege alles weer veranderd, alleen de halve cirkel met sneeuwkristallen is gebleven.

De kaartjes zijn bijna helemaal gespiegeld. Het patroonpapier is van het Silver Stars blok en verder heb ik vellum gebruikt, wat ik aan 1 kant heb gescheurd en een sneeuwkristallen reliƫf heb gegeven met een Design Folder.
Vellum is lastig te plakken omdat je er alles doorheen ziet. Ik heb in het midden van ieder sneeuwkristal een druppeltje lijm gedaan en opgedroogd zie je er niets meer van.

Het "winter" stempeltje hoort bij een malletje, wat ik nu niet gebruikt heb.






Gebruikte Marianne Design producten:
Mal vogeltjes COL1392
Mal Sneeuwkristallen CR1345
Tekststempel hoort bij de mal COL1341
Design Folder sneeuwkristallen DF3420
Silver Stars papierblok 

Ik wens iedereen veel plezier en succes met deze challenge.
Groetjes Yvonne


2 opmerkingen: