dinsdag 3 november 2015

Joy Noel

Een kerstkaart in traditionele kleuren, rood, groen, bruin en goud.

In mijn voorraad vond ik een perfect scrapvel voor dit doel met rode en witte rozen en bruin hulst, van welk merk weet ik niet meer, heb het al heel lang en er stond geen merk op. De strook met streepjes komt vaan het Marianne Design blok Classic  Christmas.
De kerstroos van Marianne Design is gestanst uit vellum, bestempeld met Versafine spanish moss, een hart van kraft en meeldraden van goud glitter van MD.
Een swirl van goud glitter van MD. De tekst gestanst met dovekraft mallen en de ovaal is van MD.

Het achtergrond papier en de strook heb ik met de hand een stiksteekje gegeven met borduurzijde.



Gebruikte materialen;
- Kerstroos van Marianne Design COL1394
- Swirl van Marianne Design LR0271
- Ovalen stans set van Marianne Design CR1333
- Papier blok MD Classic Christmas PK 9113
- Goud Glitter papier van MD

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges

52 weeks to Christmas week 44
Marianne Design Divas kraft

Leuk dat je mijn blog hebt bezocht, groetjes Yvonne

6 opmerkingen:

  1. Goedemorgen!!
    Hij is prachtig, heel chique !!
    Een gezellige dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen!!
    Hij is prachtig, heel chique !!
    Een gezellige dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Yvonne!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart Yvonne.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart met die mooie kerstroos.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en ook wel bijzondere kaart. Heel mooi gemaakt met die vellum bloem. Leuk dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen