dinsdag 26 januari 2016

Romantische trouwkaart MD challenge #145



Als ik denk aan een romantische trouwkaart denk ik meteen aan roze en wit, de kleuren stonden dus vast.
Verder heb ik voor deze kaart een paar oudere mallen gebruikt, de harten mallen horen eigenlijk bij kerstset, de CR1225 (er zit ook nog een sneeuwkristal bij). Ik heb er een schudvenster van gemaakt, in een oudere blog heb ik beschreven hoe ik dat doe (klik hier als je wil weten hoe).
De achtergrond van het venster is bestempeld met de nieuwe hearts stempel CS0951, maar omdat ik mij roze stempelinkt te fel vond (ga nog een zachter rose kopen bij Stampin'Up), heb ik er nog vellum over gedaan.
De verliefde katten mal COL1344 is ook al wat ouder. Ik heb hem gestanst uit wit cardstock met reliƫf stippeltjes.
Een strookje vellum heb ik met de hand vastgenaaid en daarop met de nieuwe alfabet mal COL1397 just married geschreven.
En nu wachten op een leuk stelletje wat gaat trouwen.
Met deze kaart doe ik mee aan de Marianne Design challenge #145, een romantische trouwkaart.








                                                   Leuk dat je kwam kijken op mijn blog
                                                                 Groetjes Yvonne

10 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne.
    Wat een super lief kaartje met die katjes. En heel leuk zo schudvenster.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Yvonne, wat heb je een prachtige romantische kaart gemaakt.
    Ik vind de kleuren en het schudhart helemaal super!!
    Helaas werkt de link op het blog niet... dus ik heb je kaart nu via Google opgezocht. Zou je jou schitterende kaart alsjeblieft opnieuw willen linken zodat iedereen hem kan vinden?
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marleen bedankt voor je lieve reactie. Ik heb de link op facebook veranderd, bedank voor de tip. Ik vond al een beetje vreemd, veel likes op facebook en weinig kijker op mijn blog.

      Groetjes Yvonne

      Verwijderen
    2. Super dat je hem nog een keer hebt gelinkt!
      Nu werkt hij prima en kan iedereen je werkstuk vinden.
      Lieve groetjes, Marleen

      Verwijderen
  3. Yvonne bedankt voor het herplaatsen.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt met de katjes.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MD blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt, leuk als schudkaart! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, mooie, prachtige schudkaart !!!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke,MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooie kaart Yvonne super leuk het schudhart met de katten.
    Leuk dat je met ons mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen