dinsdag 20 september 2016

Sneeuwvlokjes dwarrelen MD Challenge 160

De afgelopen 4 maanden heb geen 1 kaart gemaakt, maar heb ik lekker zitten haken, ook een van mijn hobby's, maar ja als ik straks kerstkaarten wil versturen zal ik ze toch moeten maken.
Daarom doe ik ook weer gezellig mee aan diverse challenges.
Mijn vriendin Colinda Vogelaar staat bekend om haar prachtig ingekleurde stempels op kraftpapier en ik dacht dat ga ik ook eens proberen.
Het is een aparte techniek, je moet je stempel eerst helemaal inkleuren met wit en daarna pas met kleuren. Ik heb weer gekleurd met mijn Derwent coloursoft potloden.
Daar overheen een achtergrondstempel met stippen met Memento Luxe.
Met dezelfde rand stans 2 stukken wit papier op maat gemaaakt. Van linnendraad en wit touw een strik gemaakt met belletjes eraan en 2 tekststempels van de project NL serie.

Met deze kaart doe ik mee aan Marianne Design challenge 160








Gebruikte materialen:
- MD Project NL winter stempels PL 1517
- MD clear achtergrond stippen stempel CS 0937
- MD cats en dogs stempelCD 3502
- MD rand stans CR 1361
- Momento Luxe witte stempel inkt

Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog.

Groetjes Yvonne

6 opmerkingen:

  1. Echt super mooie kaart met prachtig kleurwerk Yvonne.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en zo schattig met die twee diertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je overwinning, je hebt het zeker verdiend! xxx

    BeantwoordenVerwijderen